Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako Konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. 

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie. 

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: office@sisbags.pl, na który możesz wysłać reklamację;
  2. adres Sprzedawcy:Patrycja Kajstura, ul. Olchowa 19 Osiedle Poznańskie, 
    66-446 Deszczno;
  3. telefon kontaktowy: 784 190 824;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

[Wzór formularza reklamacji_2023_naprawa/wymiana]

[Wzór formularza reklamacji_2023_obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy bez naprawy/wymiany]

[Wzór formularza reklamacji_2023_odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie]

[Wzór formularza reklamacji_2023_obniżenie ceny po naprawie/wymiana]